2144461.jpg

Lumi on pysynyt edelleen maassa ja lisääkin tullut vähän parina päivänä. Pari viime yötä on ollut aika kylmiä - 10 tienoilla lukemat aamuisin.  Eilen jo aurinkokin sitten näyttäytyi parin päivän tauon jälkeen, tänään puhaltaa kova Föhn-tuuli, lämpötila jo reilusti plussalla. Puoliaurinkoista vai puolipilvistäkö se nyt sitten on, aurinko kyllä saa heti vedet tippumaan katoilta sen verran vahva tuo keltainen pallo taivaalla on.

Torstaina olimme anoppini kanssa jouluostoksilla ostoskeskuksessa, niin oli muutama muukin ;) En oikein tykkää noista tungoksista.  Parit lahjat löytyi kuitenkin ja sehän on pääasia.

Perjantai-iltana olimme kunna pikkujouluissa, ruoka oli maistuvaa ja mukavaa seuraa löytyi.  Mieheni opettaja tenttasi minua Suomesta ja kertoi itse Suomen historiasta. Tiesi enemmän kuin minä ;)

Lauantaina oli 6-vuotis synttärit, jossa miehen kanssa käväistiin. Mentii kävellen kun oli niin kaunis ilmakin. Lapset olivat sen aikaa kotosalla, eivät halunneet lähteä mukaan.

Olen parina aamuna nukkunut pitkään, tuonne 10 pintaan se on minulle jo ennätys. Olen yleensä aamukukkuja :) 

Kaikenmoista touhua on riittänyt, olen ollut tosi vähän netissäkin. Jäänyt kaikki valokuvatorstait ja numerojutut katselematta. No ehtiihän niitä vielä, minä tykkään aina katsella mitä toiset ovat kuvanneet kun niin eri tavalla tulee tulkittua noita haasteita.

2144464.jpg

2144465.jpg

Hymyä huuleen..

Nyt katselemaan alppihiihtoja :)