Sain tämän haasteen  Inkataikalta

 

1. Laita tunnustus blogiisi.

2. Kirjaa sinne myös nämä säännöt.

3. Linkitä blogiin, josta sait tunnustuksen.

4. Listaa viisi aistia ja kerro mitä ne merkitsevät sinulle.

5. Haasta viisi muuta blogia jättämällä niihin kommentti.
 
Ja tältä näyttää minun  aistilistani:
 
1. Kuuloaisti on ollut minulle varmaan 12 v se tärkein ja kuulenkin todella hyvin, myös nukkuessani. Lasten pienetkin inahdukset herättää heti ja vaikka nyt nukkuvat jo kauempana meidän makuuhuoneesta, silti herään pieniinkiin ääniin jotka lasten huoneista kuuluu.  Muut äänet eivät häiritse eivätkä herättele. Valikoiva kuuloko ?
 
2. Näköaisti on sitten toisella sijalla.  Tykkään katsella luonnossa kaikkea kaunista, vaikka olen huono(n)näköinen niin silmälasit auttaa tässä asiassa hyvin.
 
3. Hajuaisti on myös tärkeä, ihana tuoksutella sateen ja lumen tuoksua ja muitakin luonnossa olevia hajuja. Hajuaistini on kyllä tullut vanhemmiten tarkemmaksi ja minua häiritsee enempi jotkut hajut tai tuoksut mitä en edes aikaisemmin tiedostanut.
 
4. Makuaisti on tietenkin ruuan ja herkkujen ystävälle tärkeä. Herkuista kyllä olen yrittänyt päästä eroon, aika hyvällä menestyksellä tähän asti. Että maistelen nyt vähän terveellisimpiä makuja kuin ennen ja ehkä nyt tämä aisti on entistäkin tärkeämpi.
 
 
5. Tuntoaisti jäi nyt viimeiselle tilalle vaikka ei olekkaan mikään "huono" aisti. Ihana on tuntea kädellä pienen lapsen posken sileyden ja miksei miehen partakarvojen karkeudenkin ;)
 
En nyt taas keksi mihin laittaisin eteenpäin, saa ottaa ken haluaa.