Säännöt ruusumerkin mukana:

1. Kiitä sitä, jolta sait tunnustuksen.
2. Kopioi kuva ja liitä blogiisi.
3. Laita linkki, keneltä sait tunnustuksen.
4. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä.
5. Anna tunnustus seitsemälle.
6. Linkitä nämä blogissasi.
7. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta.

Tarjuskalta sain tämän haasteen.

1. 16 vuotiaana lopetin lukion kesken ja lähdin maailmalle, tosin vaan eteläiseen Suomeen.  Ja siitä alkoi minun elämänkouluni, töihin pääsin heti ekaan paikkaan mihin hainkin. (vilkutusta sinne jos joku sieltä sattuu tänne kurkkimaan;))

2. Ajoin autolla jo ennenkuin minulla oli ajokorttia-  Pientä harjoittelua vaan sitä varten ;) mutta luvattomasti kuitenkin.

3. Olen juossut hirveä karkuun, kun olimme puolukkametsässä tyttökaverini kanssa.  Suuri kivi pelasti meidät :P

4. Minun ensimmäisen ja toisen lapseni välillä on 20 v ikäeroa :) (lääkäri sanoi ettei kannata pitää seuraavaan enään niin pitkää väliä ;)) Ja minä tottelin .

5. Olen sellainen joka kuohahtaa ja leppyy milti samantien. Paitsi jos tunnen itseäni todella loukatuksi, en tahdo millään unohtaa. Onneksi sellaista ei ole usein kohdalle osunut.

6. Haaveilen ja unelmoin aina jostakin :) Myöskin sellaisesta minkä tiedän olevan saavuttamattomissa. 

7. Olen sairastanut vakavan sairauden, sanon menneessä muodossa koska uskon positiivisuuteen tässä asiassa.

Tämän saa ottaa jokainen joka haluaa vähän kertoa itsestään uutta :)

Ensilumen päälle laitoin vielä säilyneitä kukkasia..sinnikäs on valkoinen ruusu