Kuvanakkeli haastoi tällaiseen paljastusjuttuun. Mietin kovasti miten saisin vastattua mahdollisimman ympäripyöreästi ;)

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun ?

Eka kerran kun näin mieheni, tiesin että siinä SE on ! Voi olla että mieheni oli ajatuksissaan varovaisempi, mutta ei se mitään auttanut;)

Kuka pyysi ketä ulos?

Pari päivää tapaamisen jälkeen mies soitti ja se oli menoa..

Missä ensimmäiset treffinne olivat ?

Turkkilaisessa ravintolassa.

Kuinka vanhoja olette?

No ei sataakaan vuotta yhteensä, minä olen meistä vanhempi. Mies on aika monta vuotta nuorempi .

Kumman sisaruksia näette enemmän?

Miehen, sattuneesta syystä :)

Onko teillä yhteisiä lapsia?

2 kappaletta, tyttö ja poika .

Entä lemmikkejä?

Niitäkin 2 kappaletta, pupuja.

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?

Ei meillä ole mitään erityisen vaikeaa tilannetta ollut, tai en ainakaan muista. Me emme koskaan edes riitele, minä saatan joskus vähän potpottaa mutta siinäpä se. Yritetään antaa toistemme olla sellaisia kuin olemme.

Kävittekö samaa koulua? Oletteko kotoisin samasta kylästä?

No ei ihan samaa, välimatkaa kun reilut 2000 km

Kumpi on älykkäämpi?

Hmmm, mies varmaan ;)

Kumpi on herkempi?

Minä enempi, mutta herkyyttä löytyy miehestäkin.

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?

Patikkaretkellä nuotiolla paistetaan makkaraa, ulkonahan sekin.

Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?

Suomi :)

Kummalla on hullummat eksät?

Tähän voi vastata ettei enää kummallakaan, kun minulla vaan ollut exä ja hän on nyt haudassa jo.


Kummalla on pahempi temperamentti?

Sitä löytyy molemmilta, mutta jos tarkoitetaan kuka hermostuu nopsemmin niin minä viittaan tässä kohtaa. Mies on itse rauhallisuus.

Kumpi laittaa ruoan?

Minä yleensä, jos grillataan niin mies. Ja tarpeen vaatiessa ei kuole hänkään nälkään ja ruokkii myös lapset.

Kumpi on sosiaalisempi?

Molemmat varmaan yhtä lailla, viihdymme kyllä paljon kotosalla.

Kumpi on siisteysintoilija?

Ei kumpikaan :)

Kumpi on itsepäisempi?

Nyt on pakko vastata että mies:)

Kumpi vie suuremman osan sängystä?

Kummallakin oma puolisko että saman verran jos omalla puolella vaan pysytään ;)

Kumpi herää aikaisemmin?

Mies työaikana ja minä lomalla.

Kummalla on suurempi perhe?

Miehellä isompi lähiperhe, mutta jos lasketaan pidemmälle niin sitten minulla.

Saatko usein kukkia?

Niin usein kun vaan ostan kaupasta ;) Noh kyllä mies joskus saattaa myös niitä minulle tuoda, synttäripäivänä toi viimeksi.

Kumpi on mustasukkaisempi?

Ei kumpikaan mitenkään isommin, luottamus on tärkeää.

Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?

Tosissaanhan sitä oltiin alusta lähtien.

Kumpi syö enemmän?

Heh, minä varmaan ;)

Kumpi pesee pyykit?

Pesukone !

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?

Mies on osaavampi, minä käytän enemmän ;)

Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?

Ehdottomasti mies, joudun muutenkin ajamaan ihan liikaa autoa.

1239367408_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässähän sitä tuli paljastusta jonnin verran :)

LIsään vielä, että saa napata mukaansa ken haluaa.