Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen

Sain tämän haasteen Inkataikalta ja Tuulennolta

1. Minä olen se joka kulkee aikaisin aamulla (vielä kun  muut kotifrouvat  syövät aamupalaansa tai tekevät jo kotihommia) ruskea samettireppu selässään pitkin maita ja mantuja.

2. Minä olen myös se joka arkiaamuisin 7.15 kävelee kahden melki samankokoisen lapsen kanssa, minä pulputan suomea ja lapset vastaavat sveitsinsaksaksi.

3. Ajan paljon myös autolla ihan pakosta, en jaksa raahata ruokia tänne ylös ja lasten harrastukset vaativat myös kuskaamista eestaas. Parhaiten täällä minut tunnistaa laatuautosta ;) (kylässä ei toista samanlaista) tummanpunaisesta Volvosta.

4. Sitten ulkonäköön, olen pätkä jolla on liikaa painoa, käytän aina silmälaseja. Lyhyet tummanruskeat hiukset(ne voivat vaihtaa kyllä väriä nopeastikkin jos siltä tuntuu) Hiukset ovat olleet lyhyet jo 20 veestä lähtien. Useimmiten farkut jalassa ja joku paita ;) Ja mukavat kengät jalassa.

5. Täällä minut tunnistaa mahtavasta aksentista puhuessani sveitsinsaksaa. Tämä on poikani mielipide;)

Nàistähän te tunnettekin minut varmasti jos tänne kylään eksytte.

Haastan mukaan Elsin, Tuulan, Eevan, Annan ja Pantterin